Haberler
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulumuzda Sıfır Atık Eğitimi Gerçekleştirildi! 9.03.2026

​Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu koordinasyonunda, Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Programı öğretim elemanı Öğr. Gör. Deniz Eldeniz tarafından 03 Mart 2026 tarihinde  “Sıfır Atık Eğitimi" gerçekleştirilmiştir.

 

Eğitime, Yüksekokul Müdürümüz Prof. Dr. Ali Akçahan Gepdiremen, Müdür Yardımcımız Dr. Öğr. Üyesi İlyas Samet Ergün ve tüm programlardan akademisyen ve öğrencilerimiz katılım sağlamıştır.

 

Sürdürülebilirlik bilincinin artırılması ve kurumsal çevre politikalarının desteklenmesi açısından önem taşıyan bu etkinliğin gerçekleştirilmesine katkı sunan SHMYO yönetimine ve tüm katılımcılara teşekkür ederiz.


Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulumuzda Sıfır Atık Eğitimi Gerçekleştirildi!

Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.