Dr. Zeynep GÖRMEZOĞLU
Genel Sekreter
zgormezoglu@bezmialem.edu.tr
Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite idari teşkilatının başıdır ve bu teşkilatın çalışmasından Rektöre karşı sorumludur. Genel Sekreter, üniversite idari teşkilatının başı olarak yapacağı görevler dışında, kendisi ve kendisine bağlı birimler aracılığı ile aşağıdaki görevleri yerine getirir;
- Üniversite idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlamak,
- Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunda oya katılmaksızın raportörlük görevi yapmak; bu kurullarda alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak,
- Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunun kararlarını üniversiteye bağlı birimlere iletmek,
- Üniversite idari teşkilatında görevlendirilecek personel hakkında rektöre öneride bulunmak,
- Basın ve halkla ilişkiler hizmetinin yürütülmesini sağlamak,
- Rektörlüğün yazışmalarını yürütmek,
- Rektörlüğün protokol, ziyaret ve tören işlerini düzenlemek
Genel Sekreter Yardımcısı,
- İdari süreçlerin verimli bir şekilde yürümesi için gerekli koordinasyonu sağlanmasında Genel Sekreter'e yardımcı olmak.
- Genel Sekreter'in devrettiği yetki sınırları içinde Üniversitenin tüm bürokratik ve idari hizmetlerini yürütmek.
- Mütevelli Heyeti, Yönetim Kurulu ve Senato kararlarının uygulanmasında, Genel Sekreterlik faaliyetlerinin planlamasında ve düzenlemesinde Genel Sekreter'e yardımcı olmak.
- Genel Sekreter'in vereceği diğer görevleri yerine getirmek.