Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörlüğü Menü Kurumsal İletişim ve Pazarlama DirektörlüğüKadro ve İletişimKurumsal KimlikFormlarBasında BezmialemYayınlar Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörlüğü, üniversitemizi Türkiye'nin ilk tematik üniversitesi olma doğrultusunda iletişim stratejilerini belirleyerek akademik anlayışımızın tanıtılmasında öncü rol oynamaktadır.Direktörlüğümüz, üniversitemizin misyon ve vizyon değerlerine uygun tanıtım faaliyetlerini, kurum içi ve kurumlar arası imaj disiplini çerçevesinde yürüterek, etkinlik yönetimi ve organizasyon takibi, kurumsal materyallerin hazırlanması sürecini koordine eder. Basınla ilişkiler, internet mecralarına sağlıklı içeriğin sağlanması ve medya takibi süreçlerini yönetmektedir. Ayrıca, üniversitenin tüm birimleri arasındaki bilgi akışı ile eşgüdümün sağlaması noktasında aktif rol oynar. Mesleki Görev ve Sorumluluklar; Kurum imajına yönelik faaliyetlerinin planlaması, yürütülmesi ve raporlanmasını yönetmek,Bütçelerin verimli bir şekilde yönetilmesini sağlamak, ajans ilişkilerini koordine etmek, reklam ve araştırma konularıyla ilgili faaliyetleri yönetmek,Kurum içi ve Kurum dışında, Kurumsal İletişimi ve Marka değerinin yönetilmesini sağlamak,Kurumsal İletişim projelerini geliştirmek ve yönetmek,Kurumsal Kimliğin sahada uygulanmasını ve yansıtılmasını koordine etmek.
Menü Kurumsal İletişim ve Pazarlama DirektörlüğüKadro ve İletişimKurumsal KimlikFormlarBasında BezmialemYayınlar Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörlüğü, üniversitemizi Türkiye'nin ilk tematik üniversitesi olma doğrultusunda iletişim stratejilerini belirleyerek akademik anlayışımızın tanıtılmasında öncü rol oynamaktadır.Direktörlüğümüz, üniversitemizin misyon ve vizyon değerlerine uygun tanıtım faaliyetlerini, kurum içi ve kurumlar arası imaj disiplini çerçevesinde yürüterek, etkinlik yönetimi ve organizasyon takibi, kurumsal materyallerin hazırlanması sürecini koordine eder. Basınla ilişkiler, internet mecralarına sağlıklı içeriğin sağlanması ve medya takibi süreçlerini yönetmektedir. Ayrıca, üniversitenin tüm birimleri arasındaki bilgi akışı ile eşgüdümün sağlaması noktasında aktif rol oynar. Mesleki Görev ve Sorumluluklar; Kurum imajına yönelik faaliyetlerinin planlaması, yürütülmesi ve raporlanmasını yönetmek,Bütçelerin verimli bir şekilde yönetilmesini sağlamak, ajans ilişkilerini koordine etmek, reklam ve araştırma konularıyla ilgili faaliyetleri yönetmek,Kurum içi ve Kurum dışında, Kurumsal İletişimi ve Marka değerinin yönetilmesini sağlamak,Kurumsal İletişim projelerini geliştirmek ve yönetmek,Kurumsal Kimliğin sahada uygulanmasını ve yansıtılmasını koordine etmek.