2021 TÜSEB Teşvik Ödülü’ne Doç. Dr. Işıl Gazioğlu Layık Görüldü 29.11.2021 Antalya’da gerçekleştirilen Sağlık Bilim ve Teknolojileri Konferansı ve Fuarı HIMSS Eurasia, 2021 TÜSEB Teşvik Ödülleri Törenine ev sahipliği yaptı. Her yıl 5 bilim insanına verilen Aziz Sancar Bilim, Hizmet ve Teşvik Ödülleri'nden 2021 TÜSEB Teşvik Ödülü’ne Üniversitemiz Eczacılık Fakültesi akademisyenlerinden Doç. Dr. Işıl Gazioğlu layık görüldü. Gazioğlu HIMSS + Eurasia Konferans ve Fuarı’nda düzenlenen törenle ödülünü Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın elinden aldı. 2021 TÜSEB Teşvik Ödülü’ne Doç. Dr. Işıl Gazioğlu Layık Görüldü SON HABERLER Pharmaspectrum'26 01.06.2026 Öğrenci - Dekan Buluşmaları 25.05.2026 Kliniğe Veda 11.05.2026 Tüm Haberler