Kariyer ve Akademik Gelişim Koordinatörlüğü; öğrencilerimizin ve mezunlarımızın kariyer planlamalarında ihtiyaç duydukları bilgi ve becerileri kazanmalarına yardımcı olmak ve aynı zamanda iş hayatında hızlı ve etkili ilerlemelerini sağlamak amacıyla hizmet veren bir birimdir. Birimimiz öğrencilerimizin kişilik özelliklerine, ilgi alanlarına, yetkinliklerine ve yaşam tarzı tercihlerine uygun kariyer seçimleri yapabilmelerine destek sağlamaktadır. Bu sayede öğrencilerimizin kariyer farkındalıklarını arttırmakta ve onları profesyonel iş yaşamına sistematik bir şekilde hazırlamaktadır.
KAGEM'in faaliyetleri nelerdir?
- Kariyer Danışmanlığı
- Kişisel ve Mesleki Gelişim Seminerleri
- Mezun Söyleşileri
- Teknik Geziler
- Özgeçmiş Hazırlama ve Mülakat Teknikleri
- Yurt Dışı Eğitimi Bilgilendirme Seminerleri
Ayrıntılı bilgi için buraya tıklayınız.
KAGEM'in sunduğu hizmetlerden kimler faydalanabilir?
KAGEM hizmetlerinden öğrencilerimiz ve mezunlarımız yararlanabilmektedir.
KAGEM Ofisi nerededir?
Birimimiz, Eyüpsultan Yerleşkesi 2. katta bulunan SKS Ofisinde hizmet vermektedir.
KAGEM'den randevu almak gerekir mi? Randevu nasıl alınır?
KAGEM hizmetleri hakkında detaylı bilgi almak ve bu hizmetlerden yararlanmak için kagem@bezmialem.edu.tr adresine e-posta göndererek randevu talebinde bulunulmalıdır. Ayrıca faaliyetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için Instagram @bezmialemkagem ve Twitter @BezmialemKAGEM adreslerimizi takip edebilirsiniz.
KAGEM'in staj ve iş imkânları konularında işlevleri var mıdır?
Kariyer ve Akademik Gelişim Koordinatörlüğümüzün kuruluş amaçlarından biri de staj ve iş imkânları konularında öğrencilerimize ve mezunlarımıza yardımcı olmaktır. Bu çerçevede öğrencilerimize Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Yetenek Kapısı ve Kariyer Kapısı Platformları aracılığıyla destek olunmaktadır.