2023-2024 TEÖK Tutanak Özetleri
Ekim Ayı Toplantısı
25.10.2023
1. Dönem 1 öğrencilerine TEÖK misyon, vizyon ve akreditasyondaki rolünü anlatmak ve öğrencilerin fakülte hakkındaki sorularını yanıtlamak amacıyla tanıtım toplantısı planlandı.
2. KDT, PDÖ, OSCE ve Bilimsellik Komitesi başlamadan önce ilgili dönem öğrencilerine işleyişe hakim öğretim üyesi ve öğrenciler tarafından bilgilendirme toplantısı yapılmasına karar verildi
3. Öğrencilerin akreditasyon hakkında bilgi sahibi olabilmesi ve sorularını sorabilmeleri için Kalite Kulübü ile tanıtım toplantısı düzenlenmesine karar verildi.
4. Öğrencilerin Teams ders kayıtlarına ulaşabilmesi için kayıt erişimlerinin açılmasına karar verildi.
5. Proje yapan öğrencilerin TÜBİTAK'a başvuru süreçlerini hızlandırmak için başvuru süreci basamaklarının anlatılacağı bir toplantı düzenlenmesine karar verildi
6. TEÖK sosyal medya hesabında TEÖK misyon, vizyon, yaptıkları ve akreditasyondaki rolünü tanıtacak paylaşımlar yapılmasına karar verildi.
Aralık Ayı Toplantısı
13.12.2023
1. PDÖ, KDT, ODT ve Makale Saati etkinliklerinin öğrenciler tarafından daha net anlaşılması ve işleyişi kavrayabilmeleri için her bir etkinliğe çalışma rehberi hazırlanmasına karar verilmiştir.
2. Yapılan seçimle Arze Deniz KARAMAN kurul sekreteri ve Eda Nazlı UMAR sosyal medya sorumlusu olarak seçilmiştir.
3. Formatif sınavlarının ardından öğrencilerin eksiklerini öğrenebilmeleri için geri bildirim yapılmasının faydalı olacağı ve geri bildirimin dekanlık makamına iletilmesine oy birliği ile karar verilmiştir.
Ocak Ayı Toplantısı
25.01.2024
1.Aralık ayı toplantısında hazırlanması kararlaştırılan öğrenci merkezli eğitim rehberlerinin, danışman hocamız Prof. Dr. Semra Özçelik ve kurul üyelerince Dekanlık makamına arzına karar verilmiştir.
2.Kurul web sitesinin hazırlanması, web sitesinde toplantı karar özetleri, Öğrenci merkezli rehberler, kurul üyeleri ve faaliyet raporları gibi belgelerin yüklenmesine mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir.
2022-2023 TEÖK Toplantı Tutanakları Özeti
Eylül Ayı Toplantısı
08.09.2022
1. TEÖK Yıllık çalışma programı belirlenmiştir.
2. Oryantasyon programında Öğrenci Gözünden Tıp Eğitiminde bir TEÖK üyesinin TEÖK tanıtımı yapmasına karar verilmiştir.
3. Deren Üngör, İpek Özkan'ın ve İrem Nur Yaman'ın talepleri üzerine; Merve Yılmaz'ın kurumdan ayrılması üzerine üyeliklerinin sonlandırılmasına karar verilmiştir.
4. Dönem 1 öğrencilerinden 4(üye)+1(temsilci) olarak üye alınmasına karar verilmiştir.
5. Sosyal medya üzerinden yıllık yapılan TEÖK etkinliklerinin tanıtım için paylaşılmasına karar verilmiştir.
6. Aktif olmayan kulüpler için SKS ile görüşülmesine karar verilmiştir.
7. TEÖK'e bütçe açılması için dekanlıkla görüşülmesine karar verilmiştir.
8. TEÖK internet sitesi açılması için dekanlıkla görüşülmesine karar verilmiştir.
Ekim Ayı Toplantısı
14.10.2022
1. Tıp Dönem 1 öğrencilerine 17 Ekim Pazartesi günü saat 12.15'te tanıtım yapılmasına karar verilmiştir.
2. Dönem temsilcilerinin, öğrencilerin komitelerini değerlendirmeleri ve geri bildirimlerini vermeleri için geri bildirim formu açmalarını ve sonuçlarını TEÖK'e iletmelerine karar verilmiştir.
3. Teams ders kayıtlarının öğrencilerin erişimine açılmasına karar verilmiştir.
Kasım Ayı Toplantısı
15.11.2022
1. Bezmialemteok sosyal medya hesabını yönetmesi için Bahar Yangöz'ün görevlendirilmesine oy birliği ile karar verilmiştir.
2. Öğrencilerden komite ve ders programları için alınan geri bildirimlerin dönem sonunda yapılacak TEÖK toplantısında rapor olarak sunulmasına oy birliğiyle karar verilmiştir.
3. Anketlerin daha kapsamlı olacak şekilde öğrenci gözüyle değerlendirilip yeni bir anket önerisi olarak ilgili birime arz edilmesine oy birliğiyle karar verilmiştir.
Ocak Ayı Toplantısı
02.01.2023
1. Radyoloji stajının diğer staj sınavlarıyla çakışmayacak şekilde ders programının düzenlenmesi ve alttan alına bilinen bir staj olması önerilerimizin MÖEK'e arz edilmesine oy birliği ile karar verilmiştir.
2. Bilimsellik modüllerini, KDT, PDÖ ve OSCE'yi öğrencilere açıklayacak tanıtıcı videoların çekilmesine oy birliğiyle karar verilmiştir.
3. 3D komitesinin Kan-Lenf ve Deri, deri ekleri-kas iskelet sistemi hastalıkları olarak iki ayrı komiteye ayrılmasının MÖEK'e arz edilmesine oy birliği ile karar verilmiştir.
4. Staj sonu OSCE sınavlarının geri bildirimlerin verimli bir şekilde alınması için Google forms oluşturulmasına karar verilmiştir.
5. İntern ve stajyer doktorların nükleus sistemine giriş yapabilmesi için kişisel ya da ortak profil oluşturulması ve hasta anamnez, epkriz ve sonuç gibi temel bilgilere erişmesi yönündeki görüşlerimizin Dekanlık makamına arz edilmesine oy birliğiyle karar verilmiştir.
6. Her üç dönemin de ilgisi çekebilecek panel konularının tartışılıp, beğenilen konuların Tıp Eğitimi ve Bilişimi Ana Bilim Dalına önerilmesine oy birliği ile karar verilmiştir.
7. İntern doktor çalışma odalarına ayrılan su miktarının yetersiz geldiği ve arttırılması yönündeki görüşlerimizin Dekanlık makamına arzına mevcudun oy birliği ile karar verilmiştir.
Mart Ayı Toplantısı
22.03.2023
1. Çevrimiçi derslerde yaşanan bağlantı problemleri sebebiyle öğrencilerin mağdur olmaması adına derslerin kayıt altına alınmasının öneminin, haftalık olarak hocalara gönderilen ders programı hatırlatma maillerinde bahsedilmesine mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir.
2. Tıp öğrencilerinin afete karşı farkındalığını arttırmak için Afet ve İlk Yardım Koridoru oluşturulmasına ve akademik takvime eklenmesinin ilgili kurul ve komisyonlara önerilmesine mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir.
3. Tıp Bayramı ve Dekanlığımızın koordinesinde gerçekleştirilen diğer etkinliklerde öğrencileri temsilen fakülte temsilcisinin konuşma yapması yönünde görüşlerimizin Dekanlık makamına arzına mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir.
4. Üniversite internet sitesindeki TEÖK üye listesinin güncellenmesine mevcudun oybirliğiyle karar verilmiştir.
Mayıs Ayı Toplantısı
15.05.2023
1. İlayda Tetik'in talebi ve devamsızlığı göz önünde bulundurularak üyeliğinin sonlandırılmışıtr.
2. Dokuz Eylül Üniversitesi TEÖK Üyeleri ile yapılan görüşmeler sonucu, fakültemize yeni katılan 1. Sınıf öğrencilerinin okulumuza ve şehrimize adaptasyonunu kolaylaştırmak, akademik gelişimini desteklemek adına “akran danışmanlığı" sistemi uygulanabilmesi için Bezmialem Tıp Öğrencileri Birliği Kulübü ve Tıp Eğitimi Anabilim Dalı ile görüşmelerin yapılmasına mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir.
3. Faaliyetlerimiz, öğrencilerin taleplerine ulaşabilmek ve öğrencilere duyurular yapabilmek adına kurulumuza özel bir web sitesi tahsis edilmesine ve bir üyemizin bu site üzerinde paylaşım yapabilmesi adına erişim verilmesi için gerekli birimlerle görüşmelerin başlatılmıştır.
4. Eğitim faaliyetlerine yönelik almış olduğumuz kararları Program Değerlendirme Komisyonuna düzenli bir şekilde iletebilmek adına dönem ortasında “ara rapor" dönem sonunda ise “sene sonu raporu" düzenlenmesine mevcudun oy birliği ile karar verilmiştir.
5. Kurulumuzun sürekli yenileyebilme ve iyileştirmek adına kurulumuzun toplantı tutanakları ve diğer belgelerinin tüm üyelerin erişimine açılabileceği Google Drive hesabında paylaşılmasına ve her toplantıda bir önceki toplantılarda almış olduğumuz kararların ne denli uygulanabildiğinin tartışılmasına eğer bu yönde bir sonuca ulaşılamadıysa neden ulaşılamadığına yönelik görüşlerin değerlendirilmesine mevcudun oy birliği ile karar verilmiştir.
6. Kurul üyelerinin üyeliklerinin motivasyonları ve devamsızlıklarının gözden geçirilerek bir sonraki toplantıda üyelerin üyeliklerinin tekrardan gözden geçirilmesine ve 2 yıl arka arkaya görev yapmış olan üyelere Tıp Eğitimi Anabilim Dalı veya Dekanlık tarafından “Teşekkür Belgesi" verilmesi için görüşmelerin yapılmasına mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir.
7. Türkiye geneli ortak bir Tıp Eğitimi Kongresi düzenleyebilmek adına ülkemizde bulunan diğer Tıp Eğitimi Öğrenci Kurulları ile iletişime geçilmesine mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir.
8. KEYPS sistemini kullanan Tıp Fakültelerinde yapılması planlanan “Gelişim Sınavları" hakkında üyelere bilgi verilmiş olup dönemlerini bilgilendirmesine mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir.
Haziran Ayı Toplantısı
22.06.2023
1. TEÖK Başkanın 8 evet, 7 muhalif oyla Batuhan Galip AYDOĞDU, Başkan Yardımcısının 15 evet oyuyla Berrak PEHLİVAN, Etkinlik Komisyonu Başkanı Nursena GÖRPÜZ'ün de geçen seneki görevine aynı şekilde devam etmesine karar verilmiştir.
2. Akran danışmanlığı programı hakkında üyelerin fikirleri alınarak sonraki toplantıda akran danışmanlığı programının daha ayrıntılı bir biçimde görüşülmesine karar verilmiştir.
3. Etkinlik Komisyonu üyelerinin belirlenmesi için üye alımı çağrısı yapılmasına karar verilmiştir.
4. TEÖK yönergesinin yenileme çalışmalarına başlanmasına karar verilmiştir.
2021-2022 TEÖK Tutanak Özetleri
Ekim Ayı Toplantısı
11.10.2021
1. Kurulun görevleri hakkında yeni üyeler bilgilendirildi ve yeni dönem için başkan ve sekreter seçimi yapıldı.
2. Stajyer öğrencilerin hastane yemeklerinin ücretsiz ya da indirimli olması yönünde taleplerin ilgili yetkili birime iletilmesine karar verilmiştir.
3. TEÖK sosyal medya yönetimi için İpek Özkan görevlendirildi.
4. 2020-2021 dönemi önlük töreninin 2021-2022 dönemi önlük töreniyle beraber yapılması yönünde görüşümüzün Dekanlık makamına arz edilmesine karar verilmiştir.
Kasım Ayı Toplantısı
18.11.2021
1. Merve Yılmaz'ın yeni TEÖK üyesi olarak alınmıştır.
2. Akşamları rektörlük binasının ve üniversitemiz çapa giriş-çıkış kapılarının kapanış saatlerinin daha geç saatlere ertelenme talebimizi yetkili birime iletilmesine karar verilmiştir.
3. Staj ve komite sonu değerlendirme anketlerinin “Google Formlar" üzerinden gerçekleştirme önerimizi yetkili birimlere iletilmesine karar verilmiştir.
4. Vize haftalarında verilen çay-kahve ikramının Tıp Fakültesi öğrencilerinin sınav programına da dikkat edilerek düzenlenmesi hakkındaki görüşlerimizin gerekli mercilere iletilmesine karar verilmiştir.
5. Kütüphanede yer tutma olayının daha sıkı bir şekilde denetlenmesine, COVİD dönemi öncesi tam kontenjanlı oturma planına geçilmesi hakkındaki görüşlerimizin Kütüphane ve Dokümantasyon Direktörlüğüne iletilmesine karar verilmiştir.
6. Üniversite internet sitesindeki TEÖK üye listesinin güncellenmesine karar verilmiştir
Ocak Ayı Toplantısı
26.01.2022
Temel bilimler öğrencilerinin sömestr tatili için bütünleme sınavlarından sonraki süreçte tatilin 1 hafta daha uzatılarak 3 hafta olarak güncellenmesi hakkındaki görüşümüzün Dekanlık makamına arzına karar verilmiştir.
Radyoloji stajı sınavının diğer staj sonu sınavlarıyla çakıştığı için staj sonu sınavlarından 1 hafta daha önce yapılmasına ve yönetmelikte değişikliğe gidilerek alttan alınabilen bir staj olarak düzenlenmesi hakkındaki görüşümüzün gerekli komisyonlara ve Dekanlık makamına arzına karar verilmiştir.
TEÖK'ün etkinliklerinde aktif rol alacak bir ekip kurulmasına karar verilmiştir.
1. Sınıfta alınan 1C “Hücre- Genetik ve Yaşam Döngüsü" komitesine daha önceki yıllarda anatomi tarafından verilen terminolojiye giriş derslerinin tekrardan eklenmesi hakkındaki görüşlerimizin Dekanlık makamına arzına karar verilmiştir.
TEÖK adına Vakıflar Genel Müdürlüğüne burs yönergesindeki değişiklik hakkında dilekçe yazılması için Fakülte temsilcisi ile gerekli görüşmelerin yapılmasına karar verilmiştir.
Adli Tıp ve Klinik Farmakoloji stajının Enfeksiyon Hastalıkları ve Dermatoloji stajının teorik anlatımlarının başlangıcından önce ya da bitiminden sonra yapılması hakkındaki görüşlerimizin gerekli komisyonlara iletilmesine karar verilmiştir. Mart Ayı Toplantısı02.03.2022
1. Kurul logo tasarımı hakkında alınan önerilen doğrultusunda logo tasarımı için Kurumsal İletişim Direktörlüğüyle çalışma yapılmasına karar verilmiştir.
2. Akreditasyon raporunda yer alan geliştirilmesi gerekilen yönlerde geçen Eğitim amaç ve hedeflerinin belirlenme ve geliştirme süreçlerindeki ve öğrenci katılımlarının arttırılması için öğrencilere Tıp Eğitimi ve Bilişimi Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Semra Özçelik'in vereceği seminerin ardından öğrenciler tarafından ders programındaki amaç ve hedeflerin gözden geçirilip görüşlerinin raporlanmasına karar verilmiştir.
1.
3. Öğrencilerden gelen geri bildirimler doğrultusunda gelecek seneki anatomi teorik ve pratik ders saatlerinin arttırılması hakkındaki görüşlerimizin yetkili mercilere iletilmesine karar verilmiştir.
2.
Nisan Ayı Toplantısı
06.04.2022
1. Kurulun iç yapısında gerekli alt çalışma kolları kurularak daha sonraki yıllarda daha sistematik bir şekilde ilerlenmesi için bir sonraki toplantıda kurul üyelerinin görüşlerinin alınmasına karar verilmiştir.2. TEÖK tarafından 2.sınıf öğrencilerine yönelik Temel Tıbbi Beceriler Sınavı Bilgilendirmesi yapılmasına karar verilmiştir.3. Geçen yıl revize edilen Mesleki İngilizce derslerinin durumu hakkında öğrencilerin görüşlerini almak amacıyla TEÖK tarafından anketin tekrardan yapılmasına karar verilmiştir.4. Öğretim üyeleri ile öğrenciler arasındaki ilişkilerin geliştirilmesi amacıyla daha önceki yıllarda 2. Sınıf öğrencilerinin düzenlemiş olduğu “Temel Bilimlere Veda" etkinliğinin tekrardan gerçekleştirilmesi görüşünün 2. Sınıf öğrencileri ile paylaşılmasına karar verilmiştir.5. Amfilerde yaşanan teknik sıkıntılar için Bilgi İşlem Direktörlüğüne gerekli bilgilendirmelerin yapılmasına karar verilmiştir. Mayıs Ayı Toplantısı11.05.20221. Mesleki İngilizce değerlendirme anketinde belirtilen görüşlerin Program Değerlendirme Komisyonunda gündem maddesi olarak sunulmasına mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir.2. “Temel Bilimlere Veda" etkinliğinin organizasyon sürecinde kurul üyesi Nursena GÖRPÜZ'ün görevlendirilmiştir.3. Amfilerde yaşanan kablosuz internet bağlantı problemlerinin Bilgi İşlem Direktörlüğü'ne iletilmesine mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir. Haziran Ayı Toplantısı30.06.20221. TEÖK Başkanın 11 evet, 1 çekimser oyla Batuhan Galip AYDOĞDU, Başkan Yardımcısının 12 oyla Olcaynaz TEKMEN, Etkinlik Komisyonu Başkanının 10 evet, 1 hayır, 1 çekimser oyla Nursena GÖRPÜZ, Kurul Sekreterinin 12 evet oyuyla Berrak PEHLİVAN olmasına karar verilmiştir.2. Etkinlik planlamasından sorumlu, Etkinlik Komisyonu adıyla yeni alt komisyon kurulmasına oy birliğiyle karar verilmiştir. 3. Ders programlarındaki amaçlar ve hedefler geri dönüş raporlarının Temmuz 2022 sonuna kadar hazırlanmasına karar verilmiştir.4. 2020-2021 eğitim döneminde kayıt edilen online derslerin yeni dönemde de sınıflarına uygun olacak şekilde öğrencilerin erişimine açılması hakkındaki görüşümüzün dekanlık makamına arzına mevcudun oy birliğiyle karar verilmiştir. Temmuz Ayı Toplantısı28.07.20221. Mezun ağının oluşturulma çalışmalarının başlanmasına oy birliğiyle karar verilmiştir.2. Öğrencilerden alınan ders programı geri bildirimleri toplanmıştır. 2020-2021 TEÖK Toplantı Tutanakları Özetleri
Şubat Ayı Toplantısı19.02.20211. Mesleki İngilizce dersinde 1. sınıflar için verilen ödevlerin fazlalığının yetkili mercilere bildirilmesine karar verilmiştir.2. Pandemi dolayısıyla 2019-2020 eğitim döneminde gerçekleştirilemeyen Temel Tıbbi Beceriler Dersi ve diğer pratik derslerin telafi talebinin iletilmesine karar verilmiştir.3. 1. sınıflar için gerçekleştirilemeyen beyaz önlük töreninin uygun koşullar sağlandığında yüz yüze gerçekleştirilme talebinin Dekanlık makamına arz edilmesine karar verilmiştir. 4. Bahar döneminde yapılacak olan sınavlarda sorulara geri dönüş hakkının geri getirilmesi yönündeki taleplerimizin yetkili birimlere iletilmesine karar verilmiştir.5. OBS sisteminde kapatılan transkript senaryosu bölümünün tekrardan açılması taleplerimizin yetkili birimlere iletilmesine karar verilmiştir.6. Bir üyenin üyeliği devamsızlık sebebiyle sonlandırılmıştır. Mart Ayı Toplantısı26.03.20221. Mesleki İngilizce ders içeriğinin ve programının öğrencilerden oluşturulacak bir ekip ile tekrardan değerlendirilerek revize edilmesine karar verilmiştir.
2.Temel Tıbbi Beceriler sınavı için 2. Sınıf öğrencilerine anket yapılmasına karar verilmiştir.3.Covidli ya da covid temaslı öğrencilerin takibinin daha sıkı bir şekilde yapılmasına ve laboratuar masalarındaki arkadaşlarına gerekli bilgilendirmenin yapılmasına karar verilmiştir. 4. Complete Anatomy uygulamasında deneme süresinin tekrardan uzatılması yönündeki taleplerimizin yetkili birimlere iletilmesine karar verilmiştir. 5. 1.ve 2. Sınıf seçmeli dersleri için öğrencilerden öneri almak amaçlı anket yapılmasına karar verilmiştir. Haziran Ayı Toplantısı18.06.20221.Seçmeli ders anket sonucunun ilgili komisyon ile paylaşılmasına karar verilmiştir.2. Müfredatı uygun olan seçmeli dersleri 1. ve 2. Sınıf öğrencilerinin aynı anda alabileceği format oluşturulması yönündeki önerimizin Dekanlık makamına arzına karar verilmiştir.3. Klinik yansıma derslerinin daha çok olgu sunumu üzerinden gitmesine ve sorumlu hocaların klinik yansıma sistemin içeriği hakkında yeniden bilgilendirilmesi yönündeki önerimizin yetkili makamlara iletilmesine karar verilmiştir.4. Stajlarda gerçekleştirilen sözlü sınavlarda oluşabilecek adaletsizlikleri minimalize etmek adına yapılandırılmış sözlü sistemin getirilmesi önerimizin yetkili makamlara iletilmesine karar verilmiştir.5. 3. Sınıf öğrencilerinin OSCE sınavları için bir rehber paylaşılmasına karar verilmiştir.6. Mesleki İngilizce anket sonuçlarının gerekli birimlerle paylaşılmasına karar verilmiştir.7. Microsoft Teams uygulamasında kaydedilen derslerin tüm tıp öğrencilerinin erişimine açılarak uzun vadede de öğrencilerin erişebileceği bir platform olarak kullanılabilmesine karar verilmiştir. 2019-2020 TEÖK TUTANAK ÖZETLERİ
Ekim Ayı Toplantısı02.10.2019 1. Yeni dönemde yapılacaklar tartışıldı.
2. TEÖK'ü daha büyük bir kesime ulaştırabilmek için yapılabilecekler ile ilgili konuşuldu.
3. 1.sınıflara tanıtım yapılması planlandı.
4. Lal OKAY, oy birliği ile başkan seçildi.
5. Mart'ta malpraktisle ilgili konferans yapılacak.
6. İki üyenin isteği üzerine üyeliği sonlandırıldı.
Kasım Ayı Toplantısı
26.11.2019
1. 6 Aralık'taki Akreditasyon Belgesi Takdim Töreni hakkında konuşuldu.
2. PDÖ ve Ölçme Değerlendirme Komisyonu'na öğrenci temsilci alımı hakkında konuşuldu.
3. Kurula katılma başvurusu olan bir öğrencinin başvurusu kabul edildi.
4. Bir üyenin isteği üzerine üyeliği sonlandırıldı.
Şubat Ayı Toplantısı
26.02.2020
1. Kurula katılma başvurusu olan beş öğrencinin başvurusu kabul edildi.
2. Bir üyenin isteği üzerine üyeliği sonlandırıldı.
2018-2019 TEÖK TOPLANTI TUTANAK ÖZETLERİ
Ekim Ayı Toplantısı
20.10.2018
1. Fakülte ve öğrenciler arasındaki duyuruların geç yapılması problemi ele alındı.
2. 4. Sınıf Genel Cerrahi Stajında gözetmen eksikliği sebebiyle geribildirim yapılmadığı belirtildi.
3. OSCE sınavlarında simüle hastaların verdiği bilgilerdeki tutarsızlıklar Tıp Eğitimi Anabilim dalına iletildi.
4. Okulun wifi ağı ile KEYPS sistemine giriş yapmakta problem yaşandığına dair geribildirimler alındı gerekli birimlere iletildi.
5. Vakıflar Genel Müdürlüğü Akademik Başarı Burslarında yaşanan gecikme gündeme alındı ve gerekli birimlerle görüşüldü.
6. Kütüphane kapasitesinin özellikle sınav dönemlerinde yetersiz kaldığı dile getirildi.
7. PDÖ, KDT gibi yardımcı eğitim teknikleri hakkında öğrencilere 1. Sınıfta bilgilendirme yapılmasının faydalı olabileceği dile getirildi.
8. 4. Ve 5. Sınıflara stajlardan önce bilgilendirme yapılmasının faydalı olabileceği dile getirildi.
9. Koridorlarda yer alan dolapların eski yerlerine taşınması için anket yapılması kararlaştırıldı.
Aralık Ayı Toplantısı
10.12.2018
1. TEAK ekibinin ziyaretinden önce izlenecek adımlar konuşuldu.
2. Lal OKAY oy birliği ile başkan seçildi.
3. Devam göstermeyen üyelerin üyelikten çıkarılması kararlaştırıldı.
Ocak Ayı Toplantısı
03.01.2019
1. Akreditasyon grupları oluşturularak afiş ve broşür hazırlanması kararlaştırıldı.
2. Okul e-posta adreslerinin öğrenci numarası ile başlaması sebebiyle e-postaların spam kutusuna düştüğü dile getirildi.
3. Stajyer doktorların hasta içerisinde bazı bölümlerde kartlarının yetkisiz olduğu dile getirildi.
4. İki üyenin üyeliği devamsızlık sebebiyle iptal edildi.
5. Kurula katılma başvurusu olan bir üyenin üyeliğine karar verildi.
Şubat Ayı Toplantısı
10.02.2019
1. Lal Okay ve Eren Davut tarafından akreditasyon broşür ve posterleri hazırlandı.
2. 1., 2. Ve 3. Sınıflara yapılacak olan akreditasyon tanıtım sunumu gözden geçirildi.
3. Kurula katılma başvurusu olan bir üyenin üyeliğine karar verildi.
Şubat Ayı Toplantısı
28.02.2019
1. 4. Sınıf kadın hastalıkları ve doğum stajında jinekoloji rotasyonunda yaşanan sıkıntılar nedeniyle öğrencilerin yaşadığı sorunlar dile getirildi.
2. Bir dönem boyunca gerçekleştirilen toplantıların yarısına katılmayan üyelerin veya iki kere üst üste mazeretsiz toplantıya katılmayan üyelerin, üyeliklerinin sonlandırılması kararlaştırıldı.
3. TEÖK'e yeni üye alımı ile ilgili Google formlar üzerinden form açılması ve her sene sınıf temsilcilerinin duyurması kararlaştırıldı.
4. Kurul tarafından 1. Sınıflara gelecek senelerde uygulanmak üzere seçmeli ders anketi dağıtılması kararlaştırıldı.
5.Bir üyenin üyeliği isteği üzerine sonlandırıldı.
Mart Ayı Toplantısı
20.03.2019
1. TEÖK'ü tanıtmak ve öğrencilerden daha sistematik bir şekilde geribildirim almak amacıyla tanıtım sunumu yapılması ve sunum sırasında Kurul'un sosyal medya hesaplarının tanıtılması kararlaştırıldı.
2. Eren Savunucu'nun hazırlamış olduğu TEÖK sosyal medya hesapları hakkında görüş ve öneriler alındı.
3. Tıp Bayramı ve 31 Aralık gibi önemli tarihlerde sınav gerçekleştirilmemesi huşundaki görüşlerin ilgili birimlere iletilmesi kararlaştırıldı.
2017-2018 TEÖK TOPLANTI TUTANAK ÖZETLERİ
Ocak Ayı Toplantısı
03.01.2018
1. Tablet üzerinde gerçekleştirilen sınavlarda sınavlardan hemen sonra doğru sayısının öğrenci tarafından görülebileceği bir sistem oluşturulmasının faydalı olabileceği konuşuldu.
2. Staj sonlarında her staj grubundan en az 2 öğrenciyle sözel geribildirim toplantısının yapılmasının faydalı olabileceği görüşüldü.
Mart Ayı Toplantısı
12.03.2018
1. Yemekhane hizmetlerinin iyileştirilmesi ve masa eksikliği gündeme alındı.
2. İntörn doktor odalarındaki eksiklikler görüşüldü.
3. Tablet üzerinden gerçekleştirilen sınavlarda soruların hangi anabilim dalına ait olduğunun yazması gerektiği geribildirimleri alındı.