BEZMİÂLEM VAKIF ÜNİVERSİTESİ 2020-2023 STRATEJİK PLANI |
SA-1 | Ulusal ve uluslararası sağlık eğitimi ve hizmetleri ekosisteminde bilimsel düşünce, araştırma yeteneği ve üretkenliği ile tercih edilen bilim insanları ve sağlık profesyonelleri yetiştirmek |
|
SH 1.1 | Tıp Fakültesi geliştirme programını uygulamak
| |
| S.1.1.1 | Fakültemizde gerçekleştirilen bilimsel araştırma ve nitelikli bilimsel yayın sayısını arttırmak | |
| | PG.1.1.1.1
| Üniversite dışı destekli araştırma projelerinin sayısı | |
| | PG 1.1.1.2 | Üniversite içi destekli araştırma projelerinin sayısı | |
| | PG 1.1.1.3 | Bilimsel yayın sayısı | |
| | PG 1.1.1.4 | Q2 veya Q1 seviyesindeki dergilerde yayın sayısı | |
| | PG 1.1.1.5 | Q4 yayın oranını azaltmak (%10 sınırında tutmak) | |
| | PG 1.1.1.6 | Lisans/lisansüstü ve uzmanlık öğrencilerinin araştırma ve yayın sayısı | |
| | PG 1.1.1.7 | Uluslararası iş birliği ile yapılan yayın sayısı | |
| | PG 1.1.1.8 | Ulusal iş birliği ile yapılan yayın sayısı | |
| | PG 1.1.1.9 | Yayına dönüşen uzmanlık öğrencisi tez sayısı | |
| S.1.1.2 | Uluslararası ve ulusal proje yürütücülüğünü ve/veya ortak proje sayısını arttırmak
| |
| | PG 1.1.2.1 | TÜBİTAK ve TUSEB destekli ulusal proje sayısı (İSTKA, TİKA vb.) | |
| | PG 1.1.2.2 | Uluslararası proje sayısı (AB, HORIZON vb.) | |
| | PG 1.1.2.3 | En az 1 üniversite-sanayi iş birliği projesi | |
| S.1.1.3 | Bilimsel ödüllere başvuruları arttırmak
| |
| | PG 1.1.3.1 | Bilimsel ödül başvuru sayısı | |
| S.1.1.4 | Akademik kadronun tamamının Eğitici Eğitimi, PDO Eğitimi, Ölçme Değerlendirme Eğitimi, Uzaktan Eğitim Eğitimi alması sağlamak
| |
| | PG 1.1.4.1 | Akademik kadronun Eğitici Eğitimi alma oranı | |
| | PG 1.1.4.2 | Akademik kadronun PDO(Probleme Dayalı Öğrenim) alma oranı | |
| | PG 1.1.4.3 | Akademik kadronun Ölçme Değerlendirme alma oranı | |
| | PG 1.1.4.4 | Akademik kadronun Uzaktan Eğitim Eğitimi alma oranı | |
| S.1.1.5 | Tıp Fakültesi Re Akredite çalışmalarını sürdürmek
|
|